Virtuální autosalon Škoda jako online generátor poptávky pro prodejce přidal i Audi

29.08.2014 15:34

Autosalon online jako podpora prodeje

Projekt autosalon Škoda vzniknul jako online podpora prodeje pro českého prodejce této značky Tento online autosalon je v první řadě pokus ověřit si, zda bude o tento způsob nabídky nových aut zájem. Tedy zda si najde svoje zákazníky a zájemce o zaslání nabídky na nové auto na základě poptávky vyplněné do online formuláře. Očekávání jsou přitom prakticky nulová, takže projekt může ve výsledku jenom příjemně překvapit, pokud se jeho prostřednictvím podaří oslovit nové zájemce a zákazníky. Projekt může rovněž přinést zjištění, že o tento druh oslovování zájemců v rámci online vyhledávání nových vozů značky Škoda není zájem a nebo, že cílí špatnou technikou. To ale ukáže až praktická zkušenost se získáváním poptávky po nových vozech Škoda online.

Škoda - cenová nabídka a výše slevy vítězí

Značka Škoda má na českém trhu výsostné postavení. Nicméně každý, kdo někdy nahlédnul pod pokličku toho, jak ve 21. století funguje prodej nových vozů a jak obtížné je dostat zájemce na showroom, když se přeci všechno online, pochopí, proč virtuální autosalon Škoda vlastně vzniknul. Je to pokus oslovit část poptávky z online prostředí vyhledávání nejvýhodnější cenové nabídky. Cena je totiž při koupi vozu značky Škoda nejdůležitějším kritériem. O škodovky je na českém trhu samozřejmě dominantní zájem, nicméně o koupi rozhoduje prodejní cena a možná ještě víc než cena pak výše slevy, kterou je konkrétní prodejce ochoten dát zájemci z vlastní obchodní marže. Tržní ekonomika je nicméně neúprosná a proto je třeba prodávat i za cenu minimální nebo žádné marže. Virtuální autosalon Škoda má pouze přinést nvou cestu k prodejci z online výsledků vyhledání výhodné ceny.

Audi a online poptávka

Virtuální autosalon nově rozšířil svoje skromné portfolio ještě o Audi, což je prémiová značka v rámci stejného koncernu, kam spadá i česká škodovka. Takže v rámci online poptávky může zájemce poptat nejen automobil značky Škoda, ale i prémiové značky Audi. Zda se bude online poptávkový autosalon rozšiřovat ještě o další značky, třeva i mimo koncern Volkswagen, je otázkou výsledků, které ve své aktuální podobě přinese. Úspěch by přitom byl pochopitelně žádoucí, nicméně očekávání jsou opravdu velmi opatrná. Hlavně u Audi se jedná o, vzhledem k cílové skupině této německé značky a její konzervativnosti, o velký pokus jak oslovit nové zákazníky formou online nabídky nového vozu této značky.