SEO optimalizace Vysočina nemusí mířit jenom na Žďár nad Sázavou

02.04.2014 15:37

Agentura PPC MAX nabízí SEO optimalizaci webových stránek pro kraj Vysočina. SEO optimalizace je taková úprava webu, která pozitivně ovlivňuje jeho řazení v rámci výsledků vyhledávání. O výsledky vyhledávání se starají Seznam a Google, o SEO firmy, které se zabývají možnostmi online propagace a reklamy. Samotná SEO optimalizace ale samozřejmě může (a nemusí) sahat daleko za hranice kraje Vysočina. Na druhou stranu jí lze zaměřit i místně a to na okresy kraje Vysočina, kterými jsou (podle abecedy: Havlíčklv Brod, Jihlava, Pelhřimov, Třebíč a Žďár nad Sázavou). Internet je velmi účinný reklamní nástroj a SEO optimalizace je fakticky nejlevnější online reklama pro webové stránky.

PPC kampaně pro Seznam a Google zaměřené na kraj Vysočina

Jinou formou online reklamy jsou tzv. PPC kampaně. PPC reklama neovlivňuje výsledky vyhledávání Seznamu ani Googlu, na druhsou stranu se v rámci regionálního zamření jedná o velmi účinný nástroj na získání předních pozic v rámci vyhledávání konkrétního tématu na území kraje Vysočina nebo jeho okresů (řazeno dle velikosti) Žďár nad Sázavou, Třebíč, Jihlava, Havlíčkův Brod a Pelhřimov. Stejně jako ve výše uvedeném případě lze ale PPC kampaně zaměřit za hranice kraje Vysočina využít tak internet k propagaci vlastních produktů v rámci celé ČR a to jak v rámci vyhledávání (Seznam a Google), tak na tématických webech a serverech, kam lze tento typ reklamy rovněž zacílit.

Online reklama pro internetové vyhledávače Seznam a Google a regiony

SEO optimalizace a PPC kampaně jsou nejlevnější online reklama pro webové stránky. Pokud se týká právě o jejich regionální zaměření (kraj Vysočina, okresy Pelhřimov, Žďár nad Sázavou, Třebíč, Havlíčkův Nrod a JIhlava), pak jsou náklady na tento způsob propagace vpravdě minimální. Online reklama se od klasických forem propagace liší předevčím tím, že cílí na vyhledávání. Tj. reklama pomocí SEO nebo PPC nabízí to, na co se lidé ptají a co prostřednictvím vyhledávačů Google a Seznam skutečně hledají a ne naopak, že cpe např. letáky do schránek (což je v chudých regionech jako je Vysočina obvyklý a extrémně drahý zprůsob propagace, který firmy nepochopitelně využívají i pro propagaci vlastního webu).