SEO optimalizace pro zahradní nábytek (reference)

12.06.2014 10:37

SEO optimalizace pro Seznam a Google

V rámci SEO optimalizace jsou pro naše klienty důležité reference. Tedy skutečné výsledky naší práce a potažmo pozice, na kterých se zobrazují webové stránky našich klientů. Je to logické a transparentní. Proč zadávat SEO u někoho, kdo za sebou žádné konkrétní výsledky nemá a jenom plácá nesmysly o onpage a offpage faktorech a slibuje vzdušné zámky, aniž by za ním stály konkrétní výsledky jeho práce a tedy skutečné reference? Naše první reference SEO optimalizace byl náš vlastní eshop a jeho první strana na konkrétní klíčová slova v Seznamu a Googlu. Druhým klientem se pak stal výrobce zahradního nábytku, který potřeboval zajistit lepší pozice v Googlu i Seznamu pro svůj eshop.

Zahradní nábytek a SEO optimalizace

Přitom zahradní nábytek je z hlediska konkurence a tedy i realizace SEO optimalizace velmi konkurenční výraz, o který se neperou žádná béčka, ale skuteční leadeři trhu jako je Mountfield nebo nadnárodní obchodní řetězce a jejich hobbymarkety. Náš klient je typický český výrobce, který chce na trh dodávat vlastní zahradní nábytek. Když se v rámci kontroly podíváte, tak zjistíte, že jej Seznam na klčové sousloví „zahradní nábytek“ zobrazuje na prvním místě ve výsledcích vyhledávání a Google aktuálně na cca. 6té pozici na první straně. Tedy na stejných a lepších místech, na kterých se zobrazuje Mountfield a další konkurence nabízející rovněž zahradní nábytek.

Reference jsou důležitější než cena

Konkrétní příklady a reference z výsledků SEO optimalizace pro sousloví zahradní nábytek tak jasně ukazují, že svojí práci umíme a máme konkrétní výsledky. Samozřejmě, že důležitou otázkou pro zadavatele nejsou jenom reference, ale i konečná cena za realizaci SEO optimalizace. Tady neexistuje žádný obecný ceník, ale je konkrétní cena vždy odpovídá náročnosti a tomu, kolik je na zvolené klíčové slovo nebo sousloví pro konkrétní webové stránky ve výsledcích vyhledávání konkurence. Pro zahradní nábytek se například bavíme o několika milionech výsledků.