SEO optimalizace pro vyhledávače (Google, Seznam)
Tento PR článek jsme se rozhodnul napsat po přečtení jiného, který hází všechny, kdo nabízejí SEO optimalizace do jednoho pytle. Tento naštvaný článek o tom, že všichni, kdo nabízejí SEO optimalizace, jsou podvodníci mě inspiroval k tomu, že jsem konečně našel můzu a můžu vytvořit PR článek (součást SEO optimalizace), kde bude hodně využito právě sousloví SEO optimalizace. V první řadě chci podotknout, že žádnou z v inkriminovaném článku kritizovaných metod komunikace (email, telefon) pro oslovení klientů nepoužívám. Svojí reklamu cílím na ty, kdo SEO optimalizace webových stránek nebo eshopu hledají prostřednictvím vyhledávačů (Seznam a Google) a to tak, že si sám optimalizuji web na dané téma. Pokud vám to přijde zamotané, apk bychom si měli vysvětlit, co je to PR článek jako tento a k čemu slouží.
PR články nejsou určeny pro čtení
PR článek je součást metod SEO optimalizace. PR články nejsou primárně určeny ke čtení, ale k vytvoření zoětných odkazů ze souvislého textu pojednávajím o daném tématu (např. SEO optimalizace, PR články, SEO, Seznam, Google, webové stránky, eshop, ppc, sklik, adwords). Pokud by měl být článek určen ke čtení, pak může být přímo součástí propagovaného webu. V opačném případě na něj externě odkazuje. právě na tomto příkladě PR článků si uvědomuji, že s pisatelem článku v podstatě souhlasím. Pouze mi vadí, že hází vše kolem SEO do jednoho pytle jako odpad a nenabízí žádné pozitivní řešení. Bez SEO optimalizace ať jiý formou zpětných odkazů, PR článků, linkbuildingu apod. prostě dnes nelze ve vyhledávačích (Seznam, Google) uspět. Výběr SEO experta je ale na každém jednotlivci. A vždy platí sliby chyby. Ideální jsou reference, kdy si zájemce může sám zjistit na konkrétních webových stránkách úspěšnost toho, kdo nabízí SEO optimalizace.
PPC (Sklik, AdWods) - prokliková reklama jako řešení?
Pokud bychom uvěřili tomu, že je SEO optimalizace webových stránek podvod, pak je vysoce pravděpodobné, že tento článek nečtete, protože jste ho prostě nenašli. Žádná jiná metoda propagace tohoto článku, než SEO optimalizace na něj nebyla použita. Na druhou stranu, existuje ještě jedna metoda propagace webových stránek v rámci internetu a tou je tzv. PPC neboli prokliková reklama. PPC, prokliková reklama to Sklik pro Seznam a AdWords pro Google. Z vlastní zkušenosti vám mmohu odpřísáhnout, že PPC reklama nebude mít nikdy výkon kvalitní SEO optimalizace, ale zase lze rychle a přesně cílit, zapínat a vypínat a samozřejmě je to žádoucí podpora propagace webových stránek ve vyhledávačích.
Pokud Vás tento článek zaujal, budu samozřejmě rád za dotazy nebo připomínky. Stačí napsat email nebo zavolat. Zodpovím jakýkoliv dotaz a hlavně ukážu na příkladu!