SEO optimalizace a vlastní reference

02.04.2014 11:31

Jak poznáte odborníka na SEO optimalizace? Nejlepší jsou pochopitelně reference. Reference vám může, stran SEO optimalizace webu, dát známý a nebo přímo výsledky internetového vyhledávání. Stačí si do vyhledávání zadat SEO optimalizace a pak si projít prvních pár výsledků. Lepší selfpromo nelze v rámci SEO optimalizace webových stránek získat. Samozřejmě není pravidlem, že když se nějaká firma umí "vyšvihnout" na přední místa v rámci výsledků vyhledávání an přední pozice, že skutečně SEO optimalizaci umí a že problematice optimalizace webových stránek rozumí. Na druhou stranu je to důležitý první krok pro progaci vlastních služeb v oblasti online propagace, kterou taková reklamní firma nebo agentura nabízí. Je to něco podbnémho, jako když by prodejce korejských vozů jezdil v BMW. To by pro něj byla špatná reklama a selfpromo.

SEO jako nejlevnější online reklama

Online reklama prostřednictvím SEO představuje pro dané cílové webové stránky nejlevnější formu propagace. SEO, z anglického sousloví Search Engine Optimalization, je online reklama, která přímo ovlivňuje výsledky vyhledávání na internetu. Tj. má přímý vliv na pozici konkrétního v rámci vyhledávání. Není to přitom reklama typu PPC, kde se jedná o placené prokliky a nejlepší pozice jsou současně nejdražší. Nikdo neřekl, že je SEO zadarmo. SEO si může dělat každý sám. Na to, vytvořit si kvalitní linkbuilding a obsah webové stránky není potřeba nic víc, než vědět co web nabízí a co rpodávám. Na druhou stranu reklamní specialista na SEO to umí udělat se zárukou skutečně efektivní reklamy. Peníze investované do SEO jsou navíc investovány s cílem na dlouhodobý efekt online propagace webu.

Optimalizace webových stránek pro Seznam a Google

Cílem optimalizace webu jsou v české republice dva nejpoužívanější internetové vyhledávače. Těmi jsou Seznam a Google. Optimalizace cílí na fulltext a tam Google začíná český Seznam pomalu, ale jistě, válcovat. Seznam nicméně svůj význam má nejen v rámci vyhledávání. Nás ale v rámci propagace a online reklamy zajímá optimalizace pro fulltext, takže další služby Seznamu jako je Zboží.cz a podobné vynecháme. Faktem ale je, že Google nemá před Seznamem zase takový náskok, takže optimalizace webu musí vílit na oba vyhledávače. Příště si povíme, co je to linkbuilding a jak lze pomocí něj ovlivnit pozici webové stránky ve vyhledávání.