Reklama pro autosalon Škoda – pokus vytvořit online generátor poptávky s propagací čistě pomocí SEO

25.10.2014 11:14

Autosalon Škoda je virtuální prodejce a showroom

V rámci SEO optimalizace jsme už vytvořili mnoho projektů a virtuální Autosalon značky Škoda. Nejedná se o žádný hi-tech projekt pro 21. tisíciletí, ale vpravdě jednoduchý web jehož účelem není prezentace vozidla jako takového, ale hlavně generování poptávky s využitím cíleného online vyhledávání. Aby byl virtuální Autosalon Škoda ve vyhledávání vidět, využívá SEO optimalizaci a opravdu velmi široký záběr stran klíčových slov cílících na prodej aut značky  Škoda . A světe div se, oni z něj ty poptávky skutečně lezou!

 

 

 

SEO optimalizace pro prodejce aut

Autosalon Škoda je především PR web, který využívá SEO optimalizace k propagaci prodeje škodovek pro jeden skutečný autosalon, kterému jsou zadané poptávky určeny. Současně ale web www.autosalonskoda.cz slouží i jako součást pro linkbulding propagující nejen škodovky, ale i samotné SEO. A tady je možnost využít cílený linkbuilding a vrhnout sílu zpětných odkazů na jakýkoliv reálný či opět virtuální autosalon a pomocí tak cílenu webu dosáhnout top pozic v online vyhledávání.

Prodejce aut v online světě vyhledávání

Internet se za posledních cca. 11 let v rámci prodeje aut posunul neskutečným způsobem dopředu. Není daleko budoucnost, kdy nebude k prodeji auta potřeba stavět žádný showroom a platit prodejce, ale zákazník si auto vybere online a koupí ho přes virtuální autosalon, který bude kompletně online. Taková budoucnost s sebou samozřejmě nese spoustu otázek jako třeba, jestli pak ještě bude nutné auto vlastnit a komu nová auta vlastně prodávat, když bude všechno online. Než se tam ale dostaneme, budeme experimentovat a hledat cestu, jak využít stávající online trh a poptávky z internetu.